Siirry suoraan sisältöön

JAMK - Digimarkkinoinnin aamupäivä teollisuudelle

3.05. 8:00 - 12:00
Jamk, Piippukatu 2

Oletko kiinnostunut tehostamaan teollisuusyrityksen markkinointia? Haluaisitko kuulla uusimmat trendit ja teollisuusyritysten menestystarinoita  digitaalisesta markkinoinnista?

Tapahtuma tarjoaa käytännön vinkkejä ja näkökulmia markkinoinnin johtamiseen. Ilmoittaudu nyt ja kehitä digitaalisen markkinoinnin osaamistasi yhdessä muiden teollisuusyritysten päättäjien kanssa!

Tule tutustumaan digimarkkinoinnin tulevaisuuteen, trendeihin ja mahdollisuuksiin

Tervetuloa digimarkkinoinnin aamupäivään hankkimaan tietoa ja vertaistukea siitä, millaisia strategisia sekä operatiivisen tason toimia teollisuusyritysten digitaalinen markkinointi tänä päivänä sisältää. Suomen Digimarkkinointi esittelee tilaisuuden aikana digimarkkinointiin liittyviä trendejä sekä esittelee viimeisimpia asiakascasejaan aiheen saralta. Aamupalan lisäksi osallistujilla on mahdollisuus verkostoitua tilaisuuden jälkeen myös lounaan merkeissä

Tapahtuma alkaa aamupalalla kello 8, jonka jälkeen kuulemme mm. seuraavia puhujia:

  • Pamela Engels, Senior Manager, Communcations and Digital Marketing, Valtra Oy
  • Kirsi Ahonen, Marketing Director, Tana Oy
  • Niko Lahtinen, CRO & Partner, Suomen Digimarkkinointi Oy

Jokaisen keskustelun jälkeen ohjelmaan on varattu yhteiseen keskuteluun ja kysymyksiin käsitellyistä aiheita. Tapahtuma toteutetaan yhteistyössä Jamkin ja Suomen Digimarkkinoinnin kanssa. Jamkilta mukana toteuttamassa ovat alan tulevaisuuden lupaukset, Markkinoinnin-, ja myynnin johtaminen -opintojakson opiskelijat.

Ohjelma 

  • 8.00-8.45 | Aamupala ja verkostoituminen
  • 8.45-9.15 | Kuinka 70 vuotta täyttävä Valtra hyödyntää digitaalisen markkinoinnin keinoja päivittäisessä toiminnassaan? Pamela Engels, Senior Manager, Communications and Digital marketing, Valtra EME
  • 9.15-9.30 | Keskustelua
  • 9.30-10.00 | Tana on yksi maailman johtavista kiinteän jätteen käsittelyyn tarkoitettujen koneiden valmistajista. Kuinka suomalainen ja johtava ympäristöteknologiayritys kehittää digitaalista markkinointia? Kirsi Ahonen, Marketing Director, Tana  
  • 10-10.15 | Keskustelua 
  • 10.15-10.30 | Tauko 
  • 10.30-11.00 | Digitaalinen sisältömarkkinointi B2B-yrityksissä sekä vaikuttajamarkkinoinnin rooli sisältömarkkinoinnissa. Joel Mero, Assistant Professor, JYU 
  • 11.00-11.15 Keskustelua
  • 11.15-11.45 | Mikä muuttuu teollisuuden markkinoinnissa ja mihin sillä vaikutetaan? Niko Lahtinen, CRO & Partner, SDM 
  • 11.45-12.00 | Loppukeskustelu ja yhteenveto 
  • 12.00 | Omakustanteinen lounas Lutakossa, Ravintola Trattoria

Muita ajankohtaisia tapahtumia

Liity postituslistalle

Liity postituslistalle! Saat tuoreimmat uutiset ja vinkit suoraan sähköpostiisi.